რესურსი
“ OO ‘’ რეფლექსია
პირველი უცხოური ენის სტანდარტის შედეგები (I-IV კლასები)
Iუცხ.დაწყ.(I)2. |
ნასწავლი ლექსიკური ერთეულებისა
და გამონათქვამების ცოდნის გამოყენებით მარტივი
ტექსტების წაკითხვა და გაგება კონკრეტული ინფორმაციის მოსაპოვებლად. |
Iუცხ.დაწყ.(I)3. |
სიტყვების წერილობით და ხმოვან ხატებს
შორის არსებული მიმართებების დაცვით ტექსტების გაწაფულად კითხვა შინაარსის
შეუფერხებელი წვდომისთვის. |
Iუცხ.დაწყ.(I)5. |
უცხოური ენისათვის დამახასიათებელი ბგერების, გამოთქმისა, მახვილებისა და ინტონაციის
დაცვით საბავშვო ტექსტების (მაგ., ლექსების, სკეტჩების, გათვლების) ზეპირად თქმა
საკომუნიკაციო უნარების გასავითარებლად. |
დისკურსული ჟანრი:
·
სასწავლო მიზნებით შედგენილი (დიდაქტიზებული)
ტექსტები (მაგ., თემატური დიალოგები/მონოლოგები, მარტივი
თხრობითი ან აღწერითი ტექსტები; საინფორმაციო ტექსტები);
მოსწავლემ უნდა შეძლოს:
ნასწავლი ლექსიკური ერთეულების,
ენობრივ-გრამატიკული საშუალებებისა და სტრატეგიების ცოდნის გამოყენებით მარტივი ტექსტების წაკითხვა და გაგება
საჭირო ინფორმაციის მოსაპოვებლად. |
სათანადო სტრატეგიების შერჩევითა და გამოყენებით ილუსტრაციებზე დაყრდნობით ან ნიმუშისა მიხედვით დიალოგის წარმართვა, მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა ნაცნობ თემებზე სალაპარაკოდ ან პრეზენტაციის გაკეთება.
|
ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული
საშუალებებისა და ნიმუშების გამოყენებით მცირე ზომის ტექსტების წერა საკომუნიკაციო ამოცანების გადასაჭრელად; |
რერსურსის
შექმნის მიზანია ყველა მოსწავლის ჩართვა საგაკვეთილო პროცესში
No comments:
Post a Comment